Reviews & Ratings

App Icon

Color 3D Balls

by Gabriel Coriiu
Positive
86%
critic
14%

Track reviews from the iOS app stores, globally. Find out what people think of Color 3D Balls by reading the reviews and checking the rating. See the most helpful app reviews of Color 3D Balls written by users who played the game or used the app and let others know which reviews you have found the most useful by rating them up.

User Reviews for Color 3D Balls

Reviews: 16Avg. Rating: 8.6/10

Positive reviews

5 out of 5
Very very great game

Ok this maybe just the game or I’m going crazy but this game has about 0% ads, Witch is great but the levels are too ez. Pls
make thems hard or harder. Very very great game tho. Keep it up 👍.

By Serenityla3890.
January 28, 2021
5 out of 5
'This game is great'

'There’s not much adds and this game is appropriate for me'

By me lobve balls.
August 27, 2020
4 out of 5
'Great game'

'The only thing is if you click next before the coins appear they don’t get added in.'

By Gameadventurer.
August 26, 2020
5 out of 5
'🥳🤩🤩🤩'

'Turn off the Wi-Fi no add😀😃😃😎😁'

By Brownprider25.
August 14, 2020
4 out of 5
'Good review.'

'Nice game. Very sastisfying and calming. But way too many adds. Basically there is an ad after every round. Maybe change that.
Then it’ll be a 5 star ;)'

By Noelle.Kuball..
April 28, 2020
5 out of 5
'Good game'

'The game is good but one thing I hate is the ads you get done with one level and then a adds just make you watch it and I just
hate ads my just do one ads hopefully you will do less ads'

By PERRY#23.
April 3, 2020
5 out of 5
'HAPPY 😄'

'It doesn’t have to much ads its like there’s no adds'

By damontae jr.
March 23, 2020
5 out of 5
'...'

'Very entertaining game. I like it. Thank you.'

By apple peaches n cream.
March 21, 2020
5 out of 5
'It’s very good'

'When I came in the game it was great.'

By Oberge.
March 7, 2020
5 out of 5
'Color 3D balls'

'This game is oddly satisfying🥴.'

By Mr Sand Man 2.
February 27, 2020
5 out of 5
'Pls no'

'Pls don’t start me off I already know what to do'

By kawiu.
February 24, 2020
View all positive reviews

Critic reviews

3 out of 5
Cool but ads

Yeah Kinda I don’t know 🤷🏼‍♂️

By pappaalice.
March 18, 2020
3 out of 5
🎮Fun game🎮 but to meany ads

The game is really fun and relaxing but the ads are really long. If you have kids that like to play the game,you and them have to
have a lot of patients. You’d think they would have taken away most of the ads with this many complaints about the ads. They
could have more levels in stead of more ads.

By Starbright starlight.
February 29, 2020
3 out of 5
Ads!!!

The game is honestly really good but there is an ad like every 30 seconds it gets soooo annoying

By -kairu.
February 29, 2020
3 out of 5
Fun, but pls fix the ads

Hello, I love this game it is much fun to play. But when I play it my fun gets interrupted by ads and I don’t even wanna play
any of those games. Sometimes the ads are too long so I want to skip it but when I try and skip it it asks me if I wanna download
it and it doesn’t let me get off the ad. Pls

By soft marshmellow.
February 25, 2020
3 out of 5
To much adds

This game is fun but it has way to many adds and it’s very annoying.😡

By hdndhdn Th fjhhfhdhj.
February 25, 2020
View all critic reviews

WRITE YOUR OWN REVIEW

How do you rate this app? *

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Gameplay
Graphics
Price
Total